Czym jest pozycjonowanie stron?

Jest to szereg działań polegających na optymalizacji strony i linkowaniu, które mają na celu podniesienie jej wartości. Efektem są wyższe pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Dla nas wyceną pracy jest wasz realny zysk, to co macie w portfelu, realny dochód finansowy, który przyniosła wam strona internetowa a nie łechtające ego wykresy statystyk odwiedzin.

Co powiesz na umowę, która zagwarantuje Ci w ciągu pół roku podwójną liczbę klientów i dwukrotne zwiększenie sprzedaży z Twojej strony web?

komputer pozycjonera

Jakie mamy cele?

Nie dobieramy fraz z klientem… nie czarujemy, że w sklepie obuwniczym najważniejsza jest fraza ‘buty’ z 200 milionami wyników i 10 000 potencjalnych odwiedzin miesięcznie. Nikt, kto szuka butów nie wpisze tego, praktycznie każdy użytkownik wpisze inne zapytanie bo szuka spersonalizowanego wyniku wyszukiwania! Zastanów się co byś wpisał i zapytaj trzech znajomych jak szukają butów w Google, zobaczysz, że mam rację.

U minie celem jest złożenie zamówienia, przejście do strony kontaktu, wysłanie zapytania z formularza kontaktowego lub inne ustalone indywidualnie. Konwersje są podstawą rozliczenia się w umowie, bo dzięki nim mogę udowodnić skuteczność wykonanej pracy.

zaplanowany marketing internetowy
optymalizacja strony pod wyszukiwarkę

Co jest dla nas kluczowe?

Optymalizacja strony 
dla wyszukiwarek internetowych jest jednym z ważniejszych czynników w procesie pozycjonowania. Ja kładę mocny nacisk na przygotowanie SEO już na pierwszym etapie pozycjonowania. Wiem, że fachowa optymalizacja strony internetowej to więcej niż połowa sukcesu. Poświęcam dużo czasu na analizę witryny i eliminowanie na niej błędów. Dodatkowo wdrażam modyfikacje do kodu strony, które mają istotny wpływ na podniesienie jej jakości dla wyszukiwarek. Efekty w praktyce wyglądają tak: Analiza przypadku(case study)

Aby unaocznić Ci efektywność sposobu moich działąń, posłużę się przykładem, jednego z moich klientów. Firma sprzedaje drzwi i okna na terenie Warszawy i okolic. Poniżej przedstawiam wyniki i wykresy jednego wybranego dnia do porównania alternatywnych możliwości dostępnych w sieci.

przykład wyceny

Google Ads – płatna reklama w połączeniu Merchant Center i reklamy tekstowej.

tablica analiz statystyk strony

Realne statystyki odwiedzin, w których zostały wykluczone odwiedziny stron zapleczowych oraz robotów sieciowych.

konwersja celów

Konwersja celu odwiedzin strony kontakt w Google Analytics.

Model
pozycjonowania jaki jest oferowany przez większość agencji interaktywnych jest nieskuteczny!

Firmy chcąc ograniczyć koszty,
ograniczają ilość fraz, a te które proponują odbiegają od tych, które są wpisywane przez klientów w rzeczywistości w wyszukiwarce, a tylko pozornie wydają się odpowiednie z punktu widzenia fachowca w danej branży.

Dodatkowo,
pracownicy agencji nie skupiają się na modelach biznesowych jakich używa pozycjonowana firma, i ich strategie marketingowe są z góry skazane na porażkę.

Błędy
ograniczają uzyskanie oczekiwanych rezultatów i w poczuciu klienta(firmy) takie pozycjonowanie jest nierentowne.

Doświadczenie

Pracujemy w branży SEO już ponad szesnaście lat. Zapewne słyszałeś o nas w sieci.

My jako pierwsi w Polsce sprzedaliśmy pozycjonowanie na portalu zakupów grupowych w 2010r. I pomimo krytyki pomysłu w sieci, zrealizowaliśmy je w 100%. Uzyskaliśmy ustalone w umowie wyniki dla 600 klientów w okresie jednego roku.

Wiemy jak uzyskać efekty, które przekładają się na realne zyski, nawet w trudnych a nawet beznadziejnych przypadkach, gdzie klient stracił nadzieję.

Nasze doświadczenie rozwiąże Twój każdy problem, możesz nam zaufać.

wspólne ustalanie celów promocji

Cennik

Nie jest tanio, bo sprzedajemy efekty, a nie złudzenia i obietnice, zarówno odpowiedzialność i ryzyko jest po naszej stronie. Rozliczamy się za interakcje konwersji ustalonych wcześniej celów.

Jeżeli interesują Cię efekty a nie złudzenie w postaci łechtających ego statystyk, skontaktuj się z nami.